• Triceps.pl



Triceps

 

Autoryzowany Doradca

 

Blue Tax Group S.A

Nazwa spółki

 

TRICEPS.PL S.A.

Dziedzina (sektor gospodarki)

 

handel 

Rodzaj oferty (prywatna/publiczna)

 

oferta prywatna

Wartość emisji

 

562 250,00 PLN

Przewidywany termin złożenia (publicznego) dokumentu informacyjnego

 

27 kwietnia 2012 roku

Przewidywany termin debiutu spółki na NewConnect

 

4 czerwca 2012 roku

Liczba emitowanych akcji

 

792 500 akcji

Liczba akcji po emisji

 

1 792 500 akcji

WWW

 

www.triceps.pl

  

 

Rober BurneikaTriceps.pl SA to firma związana z branżą suplementów i odżywek na NewConnect. Na rynku istnieje ponad 5 lat i jako jedna z pierwszych firm w Polsce zaczęła budować profesjonalną sieć dystrybucji uwzględniającą zarówno kanały tradycyjne tj. sklep stacjonarny i placówki franczyzowe, jak i sprzedaż przez Internet. W chwili obecnej marka Triceps.pl jest postrzegana w branży jako lider w dystrybucji suplementów diety.
Na parkiecie rynku NewConnect  zadebiutowała jako 383 spółka notowana oraz 35 debiut w tym roku na alternatywnym rynku akcji GPW.


Do podstawowej oferty spółki , której głównymi odbiorcami są osoby czynnie uprawiające fitness, kulturystykę i sporty walki, należy zaliczyć szeroką gamę suplementów diety oraz odżywek dla sportowców. Oferowany asortyment uzupełniony jest o odzież sportową, akcesoria, publikacje o tematyce fitness i sposobach kształtowania sylwetki wraz z możliwością opracowania indywidualnego programu treningowego.

 

Aktualnie emitent posiada magazyn centralny wraz ze sklepem stacjonarnym i modelową placówką handlową we Wrocławiu oraz placówki franczyzowe w Krakowie, Chełmie, Bielsko-Białej, Łodzi, Opolu, Ełku, Wyszkowie, Radomiu, Zamościu, Kielcach oraz w Austrii, prowadzi zaawansowane rozmowy z kilkoma podmiotami zainteresowanymi otwarciem punktu handlowego, w tym również objęciem przedstawicielstwa marki na którymś z rynków zagranicznych. Zgodnie z nazwą spółki, bardzo ważnym elementem działalności jest także sklep internetowy (triceps.pl) oferujący wszystkie produkty.  Działalność spółki wzbogacona jest o prowadzenie portali internetowych o tematyce fitness, których celem jest promocja oferowanych produktów, jak również kreowanie właściwych postaw i sposobów odżywiania, jest także właścicielem serwisów nowecialo.pl oraz portali mmasters.pl, czy atleci.pl.

 

Triceps

 

Głównym celem emisyjnym jest rozwój magazynu centralnego. Rozwiązania informatyczne oparte na oprogramowaniach magazynów hurtowych, mają w przyszłości wspierać działalność sieci franczyzowej, dokapitalizować magazyn oraz zwiększyć bazę towarową . Docelowo Triceps.pl planuje również otworzyć kilka kolejnych placówek własnych.

 

Auto Show