Autoryzowany Doradca |
Blue Tax Group S.A |
|
Nazwa spółki |
TRICEPS.PL S.A. |
|
Dziedzina (sektor gospodarki) |
handel |
|
Rodzaj oferty (prywatna/publiczna) |
oferta prywatna |
|
Wartość emisji |
562 250,00 PLN |
|
Przewidywany termin złożenia (publicznego) dokumentu informacyjnego |
27 kwietnia 2012 roku |
|
Przewidywany termin debiutu spółki na NewConnect |
4 czerwca 2012 roku |
|
Liczba emitowanych akcji |
792 500 akcji |
|
Liczba akcji po emisji |
1 792 500 akcji |
|
WWW |
Triceps.pl SA to firma związana z branżą suplementów i odżywek na NewConnect. Na rynku istnieje ponad 5 lat i jako jedna z pierwszych firm w Polsce zaczęła budować profesjonalną sieć dystrybucji uwzględniającą zarówno kanały tradycyjne tj. sklep stacjonarny i placówki franczyzowe, jak i sprzedaż przez Internet. W chwili obecnej marka Triceps.pl jest postrzegana w branży jako lider w dystrybucji suplementów diety.
Na parkiecie rynku NewConnect zadebiutowała jako 383 spółka notowana oraz 35 debiut w tym roku na alternatywnym rynku akcji GPW.
Do podstawowej oferty spółki , której głównymi odbiorcami są osoby czynnie uprawiające fitness, kulturystykę i sporty walki, należy zaliczyć szeroką gamę suplementów diety oraz odżywek dla sportowców. Oferowany asortyment uzupełniony jest o odzież sportową, akcesoria, publikacje o tematyce fitness i sposobach kształtowania sylwetki wraz z możliwością opracowania indywidualnego programu treningowego.
Aktualnie emitent posiada magazyn centralny wraz ze sklepem stacjonarnym i modelową placówką handlową we Wrocławiu oraz placówki franczyzowe w Krakowie, Chełmie, Bielsko-Białej, Łodzi, Opolu, Ełku, Wyszkowie, Radomiu, Zamościu, Kielcach oraz w Austrii, prowadzi zaawansowane rozmowy z kilkoma podmiotami zainteresowanymi otwarciem punktu handlowego, w tym również objęciem przedstawicielstwa marki na którymś z rynków zagranicznych. Zgodnie z nazwą spółki, bardzo ważnym elementem działalności jest także sklep internetowy (triceps.pl) oferujący wszystkie produkty. Działalność spółki wzbogacona jest o prowadzenie portali internetowych o tematyce fitness, których celem jest promocja oferowanych produktów, jak również kreowanie właściwych postaw i sposobów odżywiania, jest także właścicielem serwisów nowecialo.pl oraz portali mmasters.pl, czy atleci.pl.
Głównym celem emisyjnym jest rozwój magazynu centralnego. Rozwiązania informatyczne oparte na oprogramowaniach magazynów hurtowych, mają w przyszłości wspierać działalność sieci franczyzowej, dokapitalizować magazyn oraz zwiększyć bazę towarową . Docelowo Triceps.pl planuje również otworzyć kilka kolejnych placówek własnych.